Saturday 19 October 2013

Aku Tulis Aku Taip


Assalamualaikum dan selamat malam


Hi olls...hurmm nk tulis psal ap ya mlm ni, actually i have no idea ...okey..aku taip lagi,dan taip lagi, ohh siyez ni nk cerita psal apa ni ha?...tah la..aku taip lagi,sambil dengaq lagu Rossa Takdir Cinta...lagu yg aku dpt dri Cerekarama "Ciptaan Terindah"..baru ja aku tgok tadi... dan aku trus menaip lagi..ohh nak cakap psal ap ni..Lagu Rossa keep repeating ja dari tadi..ohh patutlaa..aku buat playlist tu "Repeat one song"...lagu ni nampak sgt mcm perli aku sebenaqnya..oh ya..bukan lagu ini sja,mcm2 lgu kat radio bila aku dengaq,ohh msuk sgt dgn cita aku..okey...aku nk cita ap ni,nk cita ap?..msuk kalu ni dh kali ke3 lagu Rossa ni ulang..dan aku trus menaip...

Tadi aku scroll kt home, ohh bnyak btul GiveAway la ni kan...okey la tu,bleh tmbah follower..kan?..ermm aku ad terniat jugk nk buat,tp nnti la dulu...busy skit la ni,nk exam sama,lgi 2 minggu lgi oiii..dan aku x setat study pun lgi..okey mcm biasa,aku x kan start study kalu aku x tau jadual yg sebetulnya bila..heee..(oh yaa,lagu Rossa d ulang kali ke4 dh)..dan aku terus manip tanpa arah tujuan, tah ap la aku taip ni...Ya Allah...haishh... 

Hurmm..disebbkan bnyak kali sgt lagu ni repeat n keep repeating, so aku terdetik nak tulis n  nk kongsi psai cerita tadi lah...alaaa cita Ciptaan Terindah tu..hurmm..cita tu spoil skit la ending dia.....ermm aku x mau cita psal yg dia(nurul syifa) kawen dgn abg dia tu,aku just nk tumpu kan dkat part mak dia dgn dia tu...tpi mesej dia tu yg penting...sedih tau..bila mak dia x mau trima dia yg muka bruk mcm tu....sanggup tukaq ank tu dgn ank org lain..hurmm tiba2 aku terpikiaq,kalu dlm dunia realiti kan,ada x ibu yang sanggup x terima anak dia yang mcm tu?..Ya Allah...aku x rsa ada...seburuk mana pun kita,sejahat mana pun kita, mak kita ibu kita mama kita tetap sygkan kita, kasih syg seorg ibu tu x ternilai harganya, Allah...semua tu dari Allah,rsa syg tu juga dari Allah...jdinya,kita sebgai anak kena tau tanggungjawab kita ...igt blik segala pengorbanan mak kita...MasyaAllah bnyakkkkk sgt..tak terkira,tak terbalas..Hargailah selagi mereka masih hidup...




:D:D





3 comments:

  1. Betul tu, kasih ibu membawa ke syurga. Walaupun ibu-ibu yang buang anak, pasti ada kasih sayang juga dalam hati mereka kerana mereka seorang IBU. :)

    ReplyDelete
  2. ciptaan terindh bukan mesti ciptaan tercantik.. kesiannya jd ibu mcm tu..

    ReplyDelete

KLIK SINI